Oficina Virtual

Amb motiu dels recents canvis tecnològics, l'Administració Pública ha establit com a objectiu prioritari la incorporació d'aquestes tecnologies al seu funcionament quotidià, tant des d'una perspectiva interna com de cara al propi ciutadà que es relaciona amb aquesta administració pública.

L'Ajuntament de Massalfassar conscient d'aquestes obligacions i a fi de prestar el millor servei possible als ciutadans està procedint a la incorporació gradual de procediments administratius per via telemàtica.

Per a dur-ho a terme, s'ha creat l'OFICINA VIRTUAL de l'Ajuntament de Massalfassar, des d'on podràs accedir sense necessitat de moure't de casa a tota la informació referent a qualsevol tràmit: registre d'entrada electrònic, consulta de tauler d'anuncis electrònic i la regulació dels procediments que es tramiten per mitjans electrònics amb totes les garanties legals.

Fins al moment, podràs fer una comunicació d'incidència en via pública, una instància genèrica, presentar queixes i suggeriments, sol·licitar un volant d'empadronament i consultar la teua inscripció en el cens electoral. Per a altres tràmits podràs omplir la instància via telemàtica i presentar-la en el Registre d'entrada de l'ajuntament, encara que sempre disposaràs d'atenció telefònica i presencial.

Per a fer tots aquests tràmits hauràs de disposar de CERTIFICAT DIGITAL o DNI ELECTRÒNIC, amb el corresponent LECTOR DE TARGETES (més informació)

Per a sol·licitar el CERTIFICAT DIGITAL, cal acudir a qualsevol PUNT DE REGISTRE D'USUARI que hi haja a la Comunitat (els certificats poden sol·licitar-se a través de l'ACCV o bé a través de la FNMT)

                                                                                       

Formulari de cerca

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 
 

Ayuntamiento

Turismo